Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2013 10:34 - Star Trek: Into Darkness vs Star Trek (2009)
Автор: alshu Категория: Хоби   
Прочетен: 719 Коментари: 0 Гласове:
1



Гледах Star Trek: Into Darkness в петък (навръх празника) и въпреки че се забавлявах, не получих това, което очаквах.

Странна работа...уж и предният филм не беше нещо особено логично и смислено, но някак ме забавляваше много повече от този.
Може би преексплоатираха старите теми (Кърк е див петел, Спок е безчовечен и пр. и пр.). Може би ако ги бяха припомнили накратко с по няколко щриха и бяха продължили с малко по-различни неща щеше да е малко по-добре.
Това с торпедата обаче беше ужасно решение...аз реших от всички сценаристите да го пиша на сметката на Damon Lindelof...щото не го обичам този човек image .
Вярно е, че протагонистите трябваше да имат някакъв коз срещу героя на Cumberbatch, но този им беше раздаден по много сакат начин.
За прехвалената игра на Cumberbatch - не съм му гледал други изпълнения, тук на доста места беше перфектен, но на едно-две ми дойде прекалено over the top. (Повече ми харесва колегата му от Sherlock в The Hobbit.)
Новата руса шматка не ме кефи (дори по бельо).
От добавките спрямо предния филм, Peter Weller и героят му ми харесаха най-много.

Екшън сцените...за жалост час от тях са глупаво замислени...но някак страхотното изпълнение на ефектите, декорите (и CGI-натите и истинските) и костюмите създават достатъчно забавна феерия за очите.

Музиката - май прекалиха с употребата на един от старите мотиви. image


Тагове:   филми,   movies,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alshu
Категория: Хоби
Прочетен: 23845
Постинги: 9
Коментари: 13
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031