Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2013 11:27 - Iron Man 3
Автор: alshu Категория: Хоби   
Прочетен: 1542 Коментари: 5 Гласове:
0



Не смятам да пиша спецялна статия...само малко copy -past на впечатленията ми от филма Iron Man 3, които споделих във форума на Shadowdance...

Беее...това си беше добро пата-кюта със страхотни екъшн сцени и лафове...но не беше добър Тони Старк филм.
След първата 1/3-та сякаш образът му премина в нещо различно и непознато от първите два филма и от Отмъстителите.
Не винаги, но в множество ситуации героят взимаше решения и действаше не както би постъпил вече познатият ни Тони.
Пичът най-неочаквано стана екшън герой в стил Джон Маклейн.
И какво беше това plucky sidekick хлапе? (Е, имаше забавни сцени дори и с него.)

Останах с впечатлението, че Шейн Блек е написал продължение на Смъртоносно оръжие или Последният бойскаут под формата на Iron Man 3.

Другото нещо, което не ми хареса - силата "ектремис".
Заради нея почти целият филм беше демонстрация на
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/ConvectionSchmonvection
Друго досадно свързано с нея - дори авторът го беше lampshade-нал с директно споменаване на Westworld, а музиката в съответните сцени беше доста Terminator-ска...

Разни дреболии - за разлика от предишните серии, финалът беше доста лек, а повечето загадки и проблеми с прекалено лесен отговор и решение.
И не че ми пука за The Mandarin, а изпълнението на Бен Кингсли е убийствено сладурско...обаче образът му си беше тотална подигравка с оригинала.


Въпреки горните неща си прекарах приятно с филма и се радвах по детски на тоновете специални ефекти, дизайните, тупалките и лафовете.
Вкарването на AIM в историята също беше добра идея...въпреки, че не ги представиха в достатъчно зловещата и гадна светлина, която заслужават...и заради която ги обичаме image .


Трудно ми е да съдя, кой е по-слаб, втория или третия филм.
И двата са по-безсмислени от първия при това по различен начин.
Във втория все пак си имаме Тони, както и малко акробатика с Вдовицата...в третия имаме повече лъскав екшън...
Както и да е, не съжалявам за гледането на нито един от тях...само се преструвам, че някои сцени в тях никога не са се случили image.

На въпрос на съфорумник за качеството на 3D-то, аз изкоментирах следното:


Не знам дали е сниман оригинално с 3D камери, но на мен ми хареса повече от това в Avengers.
Най-малкото лицата им не бяха ръбести като в дърта компютърна игра и летящите vehicle-ли (хеликоптери, Iron Man suit-ове) не изглеждаха неестествено, като ваденки върху фона. Не видях и насичане/замазване при бързи движения.
Тук-таме на някой от ефектите си личеше 2D произхода, ама като цяло си беше доста прилично.







Тагове:   филми,   movies,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. spectacularspidey - не знам кога ще имам време и аз да си ...
11.05.2013 00:41
не знам кога ще имам време и аз да си напиша мнението, но с две думи - по-добър е от двойката :)
цитирай
2. alshu - по-добър е от двойката
15.05.2013 17:44
На мен ми е някак трудно да отбалансирам.

От една страна по чисто филмови качества тройката е по-добра от двойката.
От друга страна този Тони не ми е същият като онзи Тони.
А и Пепър нещо научи прекалено бързо кунг-фу успоредно с мутирането към...към...към в каквото там я превърнаха AIM.
цитирай
3. spectacularspidey - Е това е цаката - Тони се е променил ...
18.05.2013 22:47
Е това е цаката - Тони се е променил след Отмъстителите :)
цитирай
4. alshu - след Отмъстителите
20.05.2013 17:44
Дааа бе...от самовлюбен разглезен гений милионер, анархист и мизантроп е еволюирал до почти нормален човек...нещо не ми се вярва...а и не ме кефи такава промяна. ;)
цитирай
5. spectacularspidey - Мен ми харесва, защото е много близо ...
20.05.2013 23:01
Мен ми харесва, защото е много близо до комиксите, които съм чел. Именно затова на много хора няма да им хареса, щото не е толкова фън. Един вид на Тони вече му пука за нещата от живота :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alshu
Категория: Хоби
Прочетен: 24005
Постинги: 9
Коментари: 13
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930